نمایشگاه گردشگری

سلام بر دانشجویان محترم

نمایشگاه گردشگری با هدف انتقال فرهنگ و آداب و رسوم اقوام ایران  هر سال بر گزار می شود. 

عمدتا غذاها، رقص، بازی ها،صنایع  دستی، لباس و سبک زندگی ایران اصیل و عزیز را به نمایش می کشد. از این رو، برای جوانان و بزرگترها خاطربازی و برای کودکان معرفی فرهنگ از یاد رفته ایران عزیزمان است.

هر سال شرکت کردم و لذت بردم و به شما عزیزان هم توصیه می کنم تجربه نمایید.

زمان نمایشگاه 23 الی 26 بهمن محل دائمی نمایشگاه، نرسیده به پارک وی. 

شاد و سلامت باشید

سطوتی

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر یگانه یکشنبه 20 بهمن 1398 ساعت 14:22

سلام وتقدیم احترام
امروز پس از ارائه دروس متوجه شدم که نام شما در میان اساتید نیست.
استاد بدون تملق عرض میکنم جدا ناراحت شدم.با شما خاطرات خوبی دارم.
همیشه شما رو به عنوان استادی که بهمون درس زندگی داد میشناسم. بهمون یاد دادین فارغ از هر شغل و منصب و نژاد انسان باشیم و با ارزشهای والای انسانی زندگی کنیم.
زمانی که برای تحصیل به دانشکده اومدم ذره ای امید نداشتم.درس اول و ساعت اول و استاد اول شما بودی که بذر محبت رو توی دلم کاشتید.
هیچکس سر کلاس شما اخم و ناراحتی نداشت.برای ساعتی از زندگی و مشغله و سختیها دور بودیم.
هم در تدریس و ارائه محتواهای فرهنگی موفق بودید و هم در تدریس فضیلتهای اخلاقی و انسانی...
میدانم در راه انتقال شادی و مهر و خرد به دانشجویانتان متحمل چه مشقت ها و تهمت ها و نگاههای دگم عده ی قلیلی از کوته اندیشان و جاهلان شدید.و فقط بخاطر حفظ آبرو و نجابت خاص خودتان سخنی نگفتید و سکوت کردید.
شما در قلب اکثر قریب به اتفاق دانشجویان ماندگار هستین.استاد سطوتی تنها یک استاد نیست او یک گفتمان اصیل اخلاق و انسانیت است.از شما بسیار آموختم و قول میدهم این میراث گرانبها رو نشر بدم که راه استادم همیشه ساعی و جاری باشد.
برای حضورتان و بازگشتتان نهایت تلاشمان را میکنیم.ان شاالله هر کجا هستین سلامت و پیروز باشید.
کوتاهی و قصور دانشجوی کوچتان را به بزرگواری خود ببخشایید.

ببخشید میدونم نباید اینجا پیام میذاشتم اما جی میل از دسترسم خارج شده...

سلام و سپاس از این همه اظهارلطف, شرمنده می فرمایید.ما فقط یاد می گیریم. شاد و سلامت باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.